Výrobcovia / značky

Zeleninová diéta

Úvod Rady a triky Zeleninová diéta

Nájsť tú správnu a účinnú diétu môže byť naozaj problém. Navyše aj orientácia v obrovskom množstve rôznych diét a chudnúcich programov môže byť veľmi ťažká a zložitá. Samozrejme, že existujú zaručené diéty, kde je účinok veľký a prejaví sa aj veľmi rýchlo. Práve týmito výhodami disponuje zeleninová diéta.

 

Rýchly efekt, mnoho vitamínov

Zelenina je známym zdrojom vitamínov, minerálov a iných dôležitých stopových prvkov. Samozrejme je to aj pre naše telo jedna z najprirodzenejších druhov potravy vôbec. Surová zelenina alebo len ľahká tepelná úprava nám ponechá všetky dôležité vitamíny a tak i svoju výživnú hodnotu. Práve toto je možné využiť pri zeleninovej diéte. Táto diéta sa špecializuje na konkrétne druhy zeleniny. Medzi ne patrí hlavne koreňová zelenina, ako napríklad mrkva, cibuľa, pór, petržlen, brokolica, repa, kapusta, kaleráb, cesnak a iné. Väčšina tejto zeleniny neobsahuje príliš vysoký obsah energie a je vhodná k znižovaniu hmotnosti.

 

Pravidelnosť

Diéta spočíva v niekoľkých dennom či týždenným dodržiavanie konzumácia iba zeleniny. Konzumujeme ju 3x denne vo forme hlavného chodu. Na desiatu si môžeme dať vybrané druhy ovocia a ďalej pijeme aj zeleninové šťavy. Toto zdravé chudnutie neohrozuje naše zdravie a je to aj účinná forma detoxikácie. Možno si robiť aj špeciálne koktaily na chudnutie.

Účinnosť tkvie samozrejme v pravidelnosti. Mali by sme pravidelne konzumovať vybrané jedlá, dodržiavať pitný režim, pravidelný pohyb a dostatok spánku. Je nutné si na diétu určite zvyknúť, ale následne sa upravia aj Váš pocit s dostatkom energie a pozitívny vplyv je viditeľný hneď po niekoľkých dňoch. Zbavte sa jednoducho kilogramov a schudnite raz a navždy.

 

Výhody

  • skvelý spôsob detoxikácie
  • vysoký obsah vitamínov a minerálov
  • dostatok energie a zlepšenie zdravotného stavu
 
 Nevýhody

  • pre niekoho náročné vďaka nedostatku mäsa
  • koreňová zelenina nie každému chutí
  • zo začiatku možné zažívacie problémy

 

Princíp stravovanie podľa zeleninovej diéty

Vzorový jedálniček zeleninové diéty

1. deň
: Strúhaná mrkva s jablkami, medom, orechy
: Mix sušených orechov s hrozienkami
: Šalát z červenej repy
: Mrkva s ananásom
: Zapečená brokolica s cesnakom a syrom

2. deň
: Strúhaná mrkva s jablkami, medom, orechy
: Sušené orechy s hrozienkami
: Mrkvový perkelt
: Jablko a orechy
: Zapečený baklažán so syrom

3. deň
: Strúhaná mrkva s jablkami, medom, orechy
: Orechy s hrozienkami
: Zapečená brokolica so syrom
: Jablko s orechmi
: Varené zemiaky
Info Dodanie tovaru a platba Obchodné podmienky Kontakt
Copyright 2015 - 2017 © Piperín